23 Ekim 2015 Cuma

Momentum izle 2015

Momentum filminin konusu gerilim ve aksiyonun harmanı ile oluşturulmuş bir hikayeyi ele almaktadır. Sitemiz üzerinde yer alan Momentum hd izle olanağı sayesinde yüksek kalitede seyredebileceğiniz bu aksiyon dolu film sizi kendine hayran bırakacak. Bu nefes kesici filmde Alex eskiden hırsızlık yapmaktadır. Ancak eski ortağı son bir soygun için onu ikna eder ve ikili plan yapmaya başlar. Alex sadece elmas çalacaklarını düşünse de bir süre sonra soygunun yalnızca elmaslardan ibaret olmadığını anlayacaktır. Dahası bu soygunda Alex hedef haline gelmiştir ve kendini hedef olarak gören erkeklerin arkasındaki sırları keşfetmek ister. Momentum türkçe dublaj izle imkanı sayesinde tamamen Türkçe seslendirilmiş bir şekilde seyredebileceğiniz bu etkileyici filmde sinema dünyasının birçok ünlü ve başarılı ismini görmek mümkün. Sizler de bu hikayeye ortak olmak için hemen sizler için hazır durumda olan Momentum izle seçeneğine tıklayabilirsiniz. Sizlere en kaliteli full hd film izleme imkanı sunarken yorum kısmına bir teşekkür bırakmayı ihmal etmeyiniz :) exfilmizle.net iyi seyirler diler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder