14 Ekim 2015 Çarşamba

MOMENTUM İZLE 2015

Momentum filminin konusu gerilim ve aksiyon yüklü bir maceraya değinmektedir. Sitemiz üzerinde hazır durumda olan Momentum izle seçeneği sayesinde sizler de bu nefes kesici filme ortak olabilirsiniz.
Fimde Alex son derece gizemli bir hırsızdır ve eski ortağı tarafından yeni ve aynı zamanda son bir soygun için ikna edilmiştir. Sadece elmas çalacaklarını düşünen Alex bir süre sonra soygunun sadece elmaslar için olmadığını anlamaya başlar.
En iyi Gerilim Filmleri arasında yer alan Momentum sinema severlerin ilgi odağı olacak gibi duruyor. Bir hedef haline geldiğini fark eden Alex soygunun ardındaki yalanları gün yüzüne çıkarmak ve aynı zamanda kendini hedef haline getirmiş olan erkeklerin ardındaki sırları keşfetmek zorundadır. Momentum hd izle seçeneği ile yüksek çözünürlük kalitesinde izleyebileceğiniz bu filmde Morgan Freeman, Olga Kurylenko ve James Purefoy gibi isimler oyuncu kadrosuna ışık katmaktadır. Sizler deMomentum full izle seçeneği ile bu etkileyici ve sürükleyici filmi kesintisiz olarak seyredebilirsiniz.
Sizlere en kaliteli full hd film izleme imkanı sunarken yorum kısmına bir teşekkür bırakmayı ihmal etmeyiniz :)
fullhdfilmizlesin.com iyi seyirler diler.
http://fullhdfilmizlesin.com/momentum-izle-2015.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder